top of page

Η νέα ηλεκτρική μοτοσικλέτα άμεσης επέμβασης WMC300E+ φορτίζει σε 15 λεπτά


Το νέο WMC300E+ που παρουσίασε η White Motorcycle Concepts είναι ένα τρίτροχο scooter με ηλεκτροκίνηση που ξεχωρίζει παγκοσμίως καθώς έχει τη δυνατότητα υπερ-ταχείας φόρτισης σε μόλις 15 λεπτά με έναν «στάνταρ CCS φορτιστή».


Παράλληλα, η μπαταρία του, που κατασκευάζει η γνωστή Mahle, προσφέρει μέγιστη αυτονομία 125 μιλίων ή 201 χιλιομέτρων, ενώ ακόμα και σε επιθετική οδήγηση, εξασφαλίζει 100 μίλια ή 160 χιλιόμετρα αυτονομίας, αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα του WMC300E+, είναι υπολογίσιμη, αφού αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα. Και για αυτούς τους λόγους, ο ιδρυτής και CEO της WMC, Robert White, το προορίζει έντονα και για χρήση από υπηρεσίες άμεσης επέμβασης, όπως η πυροσβεστική και το σύστημα υγείας.

«Η βιομηχανία αντιμετωπίζει μία τεράστια πρόκληση στο να παράξει μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με επιδόσεις παραπλήσιες των αντίστοιχων μοντέλων βενζίνης. Οι τρέχουσες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες εστιάζουν στις ανάγκες της λιανικής αγοράς, αλλά τα οχήματα στόλου και ειδικά οι ανταποκριτές άμεσης επέμβασης, απαιτούν υψηλά επίπεδα διαθεσιμότητας τα οποία, λόγω των χρόνων επαναφόρτισης, δεν μπορούν να προσφέρουν τα υπάρχοντα συστήματα. Το να ικανοποιήσουμε αυτές τις απαιτήσεις, την στιγμή που έπρεπε να συμμορφωθούμε με τους επερχόμενους νόμους και τις φιλοδοξίες μηδενικών ρύπων των στόλων, χρειάστηκε εργασία από λευκό χαρτί και το συνδυασμό πολλών ενδιαφερουσών τεχνολογιών», δήλωσε ο White.

H ειδική συστοιχία μπαταριών του WMC300E+ που κατασκεύασε η Mahle, χρησιμοποιεί οξείδια του λιθίου και του κοβαλτίου, αλλά και την χημεία του νικελίου, του μαγγανίου και του αλουμινίου, για να πετύχει αντοχή στις υψηλές εντάσεις φόρτισης αλλά και στον χρόνο.


Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11,9 kWh, ενώ το σχήμα της δεν καθίσταται απαγορευτικό για την εξασφάλιση αποθηκευτικού χώρου στο τρίτροχο όχημα, που χωρά ένα κράνος full-face.

Σημείο-κλειδί του τεχνολογικού επιπέδου του WMC300E+, ο κεντρικός αεραγωγός V-Duct -πατενταρισμένος από την εταιρεία- που διέρχεται από το κέντρο του οχήματος και δημιουργεί ένα venturi effect, το οποίο αυξάνει την αεροδυναμική απόδοση του οχήματος κατά 25%, σύμφωνα με την εταιρεία.

Comments


bottom of page