top of page

Η νέα BMW M5 είναι βαρύτερη λόγω του υβριδικού συστήματος


Δυνατότερη από ποτέ, αλλά και βαρύτερη είναι η νέα γενιά της M5 που παρουσίασε η BMW. Η αύξηση του βάρους στη νέα ΒΜW M5 οφείλεται στην ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και πρόσθετης τεχνολογίας που την καθιστά πιο αργή από την προηγούμενη γενιά.

Το plug-in υβριδικό σύνολο συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 585 ίππων με 750 Nm ροπής, με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 197 ίππων με 280 Nm ροπής, με την συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται στα 727 άλογα και στα 1.000 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 18,6 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 67-69 χλμ με μέγιστη ταχύτητα τα 140 χλμ/ώρα. Η μπαταρία φορτίζει με χρήση φορτιστή 7,4 kW σε 3 ώρες και 15 λεπτά.


Η νέα M5 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα ή 305 χλμ/ώρα με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s. Το βάρος της αυξάνεται στα 2.435 κιλά (στεγνή) και στα 2.510 με υγρά, 453 κιλά περισσότερα από τον προκάτοχό της, με το αυτοκίνητο να φορά ελαστικά διαστάσεων 285/40/20 μπροστά και 295/35/21 πίσω.

Το πλαίσιο της νέας BMW M5 περιλαμβάνει μπροστινό άξονα με διπλά ψαλίδια και μια διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω με ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική, καθώς και πληθώρα άλλων ειδικά ρυθμισμένων εξαρτημάτων. Η ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα με M Servotronic και μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού διαθέτει μια άκαμπτη σύνδεση με το υποπλαίσιο του μπροστινού άξονα, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη δυνατή πληροφόρηση από το δρόμο και υψηλή κατευθυντική ακρίβεια.


Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρες.



Comments


bottom of page