top of page

Η ΑΑΔΕ καλεί τους πολίτες να επικαιροποιήσουν τα email τους όπου θα κοινοποιούνται όλες οι ειδοποιήσεις


Σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση της ΑΑΔΕ που ορίζει τις διαδικασίες για την ψηφιακή κοινοποίηση πράξεων, οι πολίτες καλούνται να επικαιροποιήσουν τα email τους εφόσον έχει υπάρξει κάποια μεταβολή στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Παράλληλα σημειώνεται ότι πράξεις, αποφάσεις, έγγραφα αλλά και ατομικές ειδοποιήσεις θεωρείται ότι έχουν νομίμως κοινοποιηθεί μετά την παρέλευση 10 ημερών. Υπάρχει δηλαδή ο κίνδυνος ο πολίτης να μην λάβει τις ειδοποιήσεις του αν δεν έχει επικαιροποιήσει το email του, ενώ οι φορολογικές αρχές θα θεωρούν μετά τις 10 ημέρες ότι του έχουν κοινοποιηθεί.


Πρόκειται για την απόφαση Αριθμ. Α. 1076 με τίτλο "Καθορισμός των προϋποθέσεων, της διαδικασίας και κάθε άλλου ειδικότερου θέματος εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 5104/2024 (Α’ 58) για την ψηφιακή κοινοποίηση πράξεων, αποφάσεων και λοιπών εγγράφων που εκδίδει η Φορολογική Διοίκηση".


Στην απόφαση σημειώνεται ότι οι φορολογούμενοι οφείλουν, εφόσον δεν το έχουν ήδη πράξει, να εγγραφούν ως νέοι χρήστες στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Δημοσίου και να αποκτήσουν κωδικούς TAXISnet υποβάλλοντας ηλεκτρονική αίτηση στην ψηφιακή πύλη myAADE. Εφόσον είναι εγγεγραμμένοι και έχουν προβεί σε μεταβολή στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) υποχρεούνται να τις επικαιροποιήσουν στην ψηφιακή πύλη myAADE, στην επιλογή "Μητρώο και Επικοινωνία" και στην ενότητα "Στοιχεία Επικοινωνίας". Η επικαιροποίηση των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) πρέπει να πραγματοποιείται σε κάθε μεταβολή τους. 

Comentarios


bottom of page