top of page

Αναβάθμιση του Defender της Land Rover με πετρελαιοκινητήρα


Σε όλη τη γκάμα του Defender πλέον διατίθεται ο ισχυρότερος εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας D350 των 3.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 350 ίππους και 700 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα.

Σε σύγκριση με τον πετρελαιοκινητήρα D300 που αντικαθιστά, προσφέρει 50 ίππους περισσότερους και 50 Nm επιπλέον ροπή, εξασφαλίζοντας αμεσότερη απόκριση, ευκολότερες προσπεράσεις και αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης.

Η βρετανική εταιρεία Land Rover απλοποίησε την εξοπλιστική γκάμα του Defender με τις εκδόσεις S, X-Dynamic SE, X-Dynamic HSE, X και V8, που προσφέρονται και για τα τρία αμαξώματα 90, 110 και 130. Η νέα έκδοση 110 Sedona του Defender είναι εμπνευσμένη από την πόλη Σεντόνα της Αριζόνα, ενώ η νέα αποκλειστική βαθυκόκκινη απόχρωση (Sedona Red) του αμαξώματος παραπέμπει στα τοπικά εδάφη που είναι πλούσια σε σίδηρο. Αντίθεση σχηματίζει το μαύρο γυαλιστερό χρώμα στους τροχούς των 22 ιντσών.


Στο μεγαλύτερο Defender 130 προσφέρεται πλέον η νέα διαμόρφωση καθισμάτων “Captain Chairs Pack”. Συγκεκριμένα, η δεύτερη σειρά καθισμάτων αποτελείται από ανεξάρτητα μεταξύ τους άνετα καθίσματα, ανάμεσα στα οποία δημιουργείται ένας διάδρομος που παρέχει ευκολότερη πρόσβαση στην τρίτη σειρά, αλλά και περισσότερο χώρο για τα πόδια του μεσαίου πίσω επιβάτη. Tο νέο Defender 110 Sedona Edition θα προσφέρεται για ένα μόνο χρόνο.

Comments


bottom of page