top of page

30 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν από σήμερα 26/8 στην Ανατολική Αττική


Ξεκινά από σήμερα, Δευτέρα 26 Αυγούστου, η κυκλοφορία των 30 πρώτων νέων λεωφορείων που θα αναλάβουν δρομολόγια στην Ανατολική Αττική.


Τα δρομολόγια ξεκίνησαν από το αμαξοστάσιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής στο Κορωπί, όπου βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ενημερώθηκε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και τον Υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου για το χρονοδιάγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής με συνολικά 950 καινούργια, σύγχρονα, απολύτως προσβάσιμα λεωφορεία έως το καλοκαίρι του 2025.

Συγκεκριμένα, από σήμερα κυκλοφορούν τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία στην ανατολική Αττική, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες και για τα επόμενα 8 τουλάχιστον χρόνια, στις 63 συγκεκριμένες περιαστικές γραμμές θα κυκλοφορήσουν 211 καινούρια λεωφορεία ντίζελ, με την πλειοψηφία αυτών να έχει ήδη παραδοθεί.

Ο πρωθυπουργός ανέφερε πως «σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Ανατολικής Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία. Και όταν μιλάμε για καινούρια λεωφορεία, μιλάμε για λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Μιλάμε για λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία. Μιλάμε για λεωφορεία με κλιματισμό, λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως ασφαλή και τα οποία ουσιαστικά αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών».

Ο κ. Μητσοτάκης πρόσθεσε πως «δρομολογούνται πολλοί διαφορετικοί διαγωνισμοί προκειμένου να μπορούμε να καταλήξουμε σε αυτό το αποτέλεσμα. Αυτοί είναι σύνθετοι διαγωνισμοί, οι οποίοι θέλουν το χρόνο τους προκειμένου να υλοποιηθούν, αλλά πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών».


Ο πρωθυπουργός ερωτήθηκε και για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής αναφέροντας πως «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί. Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία, αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο.

Και βέβαια σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό. Όπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου. Διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο».

Comments


bottom of page